Contact

Ons team

Bij GoversSalarisConsultancy B.V. werkt een hoogwaardig team van professionals aan de ondersteuning van haar klanten en dienst HRM-processen. Het team bestaat uit een vaste kern van organisatie-adviseurs, HRM-adviseurs, salarisadministrateurs, applicatiebeheerders, interim-medewerkers en trainers.
Voor aanverwante, specifieke klantvragen (bijv. juridische of vragen op het vlak van coaching) werken wij samen met een selectief netwerk van partners.


Op basis van een met de klant overeengekomen dienstverleningsovereenkomst, matchen wij de benodigde kennis en expertise met de individuele kennis en competenties van onze medewerkers. Hierbij zorgen we ervoor dat klanten te alle tijden een vast aanspreekpunt hebben, met integraal zicht op de klantomgeving, geldende afspraken en dieptekennis van de HRM-processen van de klant.


GoversSalarisConsultancy B.V. heeft kwaliteit van haar diensten hoog in het vaandel staan. Dit geldt ook voor het kennisniveau van onze medewerkers. Hiertoe hanteert GoversSalarisConsultancy B.V. een opleidings- en certificeringsprogamma, dat erin voorziet dat onze medewerkers periodiek worden opgeleid en getraind in de laatste ontwikkeling op het vlak van wet- en regelgeving, up-to-date kennis van HRM-software en financieel, administratieve expertise.
Onze medewerkers onderscheiden zich door hun deskundigheid, professionaliteit, ruime (branche)ervaring, enthousiasme, motivatie, flexibiliteit en gestructureerdheid.

   


 info@goverssalarisconsultancy.nl

 

   


 

"wij doen waar wij goed in zijn, zodat u kunt doen waar u goed in bent"